Kvicklys kundeservice - få svar på dine spørgsmål

Så kontakt endelig varehuschefen i din lokale Kvickly.
Du kan også ringe til os på hverdage mellem kl. 9-16. Nummeret er 43 86 43 86.
Alternativt kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål nedenfor.

 

Ofte stillede spørgsmål

Der er en fejl på min kassebon. Hvad gør jeg?

Du bedes rette henvendelse til butikken hvor varen er købt, hvor personalet vil være behjælpelig.

Kan jeg returnere varer, der er købt i Coops butikker?

Vi bytter eller giver pengene retur inden for 14 dage fra købstidspunktet mod fremvisning af bon. Varen skal være i ubrudt original emballage. Gælder ikke fødevarer.

Jeg har ikke modtaget tilbudsavisen fra Kvickly. Hvad gør jeg?

Plejer du at få Kvicklys tilbudsavis, men har ikke modtaget den? Så klik her og udfyld reklamationsformularen, så leverer vi den til dig igen hurtigst muligt. Vi beklager ulejligheden.

Jeg har set en vare i jeres tilbudsavis, men varen er udsolgt i min lokale Coop-butik. Hvad gør jeg?

Du er velkommen til at forespørge i butikken eller udfylde kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Coop Forbrugerservice vi undersøge hvilke butikker, der kunne have varen på lager og henvise dig der til.

 

 

Andre spørgsmål