Fast lav pris

Kvickly rydder op i tilbudsjunglen:

Introducer nye faste lave priser

 

Det skal være enklere at være kunde i Kvickly. 

 

Derfor gør varehuset nu op med den tilbudsjungle, hvor priserne på varerne skifter meget hyppigt.

 

Konkret betyder det, at Kvickly sætter prisen ned på hundredvis af varer og introducerer ”fast-lav-pris”, så mange hverdagsvarer i butikkerne altid kan fås til en lav pris.

 

 

Samtidig styrker Kvickly sammen med det øvrige Coop markedsføringen af de kvaliteter, man får oveni, når man vælger at handle i koncernens butikker, der er ejet af de 1,7 million medlemmer.

 

Under overskriften ’Sammen får vi mere for pengene’ indleder Kvickly og det øvrige Coop en fælles kampagne, der vil vare hele den nye 3-årige strategiperiode frem til og med 2020. Udover lavere faste priser for alle, vil medlemmerne få mere målrettede personlige tilbud. Og mængden af kvalitetsvarer, hvor der vises omtanke over for økologi, miljø og dyrevelfærd vil blive udvidet.

 

De første 300 varer sættes ned fra denne uge. Over de kommende tre måneder vil der komme mange flere.