Spørgsmål og svar om Kvickly og Coop - få svar på dine spørgsmål

Generelle spørgsmål

Jeg har købt en vare i en af Coops butikker, som jeg ønsker at reklamere over?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, eller en butik i samme butikskæde. Medbring vare og kassebon. Du er også velkommen til at udfylde en kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. For at vi kan undersøge sagen, er det vigtigt, at alle felter er udfyldt.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Jeg søger job i Coop. Hvad gør jeg?

Tak for din henvendelse og din interesse i Coop Danmark A/S. Da vores butikker selv bestemmer, hvem der ansættes, skal vi bede dig om, at tage kontakt til den/de butikker du ønsker ansættelse i. Henvend dig i butikken med din ansøgning eller tag en snak med butikschefen. Du kan holde dig orienteret om ledige stillinger i Coop Danmark A/S via vores hjemmeside www.coop.dk, og sende en ansøgning målrettet til job, som har din interesse.

Vi ønsker dig held og lykke med jobsøgningen!

Kan jeg købe gavekort til Coops butikker?

Coops gavekort købes/bestilles i Kvickly, SuperBrugsen og Brugsen og kan benyttes i disse kæder. Gavekort til Irma kan købes og bruges i Irma. Det er ikke muligt at købe gavekort til brug i 365discount.

Bringer Coops butikker varer ud?

Du bedes kontakte den butik, hvorfra du ønsker varerne leveret. I butikken vil du få oplyst om denne service kan tilbydes.

365discount kan ikke tilbyde at bringe varer ud.

Kan jeg ringe til Coops butikker?

Du kan ringe til alle Coops butikker med undtagelse af 365discount. Find telefonnummeret på din lokale Kvickly her.

Kan jeg returnere varer, der er købt i Coops butikker?

Nonfood-varer kan returneres op til 30 dage efter købet, hvis varen er i ubrudt emballage og der kan fremvises kassebon. Ferskvarer tages ikke retur.

Jeg har indleveret en vare til reparation i en af Coops butikker, hvornår kan jeg forvente varen retur?

Vi bestræber os på, at reparationer bliver foretaget så hurtigt som muligt. Hvis du henvender dig i butikken hvor varen er indleveret, kan du få yderligere info.

Der er en fejl på min kassebon. Hvad gør jeg?

Du bedes rette henvendelse til butikken hvor varen er købt, hvor personalet vil være behjælpelig.

Jeg har set en vare i jeres tilbudsavis, men varen er udsolgt i min lokale Coop-butik. Hvad gør jeg?

Du er velkommen til at forespørge i butikken eller udfylde kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Coop Forbrugerservice vi undersøge hvilke butikker, der kunne have varen på lager og henvise dig der til.

Få svar på endnu flere spørgsmål her

Kan jeg få et købekort i Coop?

Vi har en købekortordning for private, virksomheder og institutioner som fx vuggestuer og børnehaver.
Med et købekort opnår du bl.a. følgende fordele:

  • Adgang til et stort varesortiment i alle Coops butikker
  • I undgår administration af udlæg til medarbejdere, der foretager indkøb for virksomheden
  • Kredit i gennemsnitligt ca. 28 dage

Medlemsrelaterede spørgsmål

Jeg har mistet mit medlemskort. Hvad gør jeg?

Du kan bestille et nyt kort via ”Din profil” på coop.dk/medlem. Du er også velkommen til at ringe til Medlemsservice på tlf. 43 86 20 20 på hverdage mellem kl. 9.00-18.00. Du kan også skrive til os via medlem.coop.dk/medlemsservice.

Jeg kan ikke huske min adgangskode til coop.dk/medlem. Hvad gør jeg?

Du kan bestille en ny adgangskode ved at klikke på ”Har du glemt din adgangskode?” i Log ind billedet. Har vi din e-mailadresse, sender vi koden dertil. Har vi ikke din e-mailadresse, modtager du i stedet koden med posten inden for 2-3 hverdage. Har du fået ny e-mailadresse, kan du skrive til os via medlem.coop.dk/medlemsservice.

Hvorfor er der nogle køb, der ikke giver bonus?

Det første køb i en kalendermåned vil som regel ikke udløse bonus, medmindre du køber for over 500 kr. Så snart du har købt for mere end 500 kr. på en måned, får du 1% i bonus, som du evt. kan bruge på efterfølgende køb.

Du skal dog være opmærksom på at følgende varer ikke giver bonus; Aviser, cigaretter, rygeartikler, fyringsolie, frimærker, billetter, håndkøbsmedicin, gavechecks, pant og returpant vedr. emballage, alle former for spil og lotterier samt serviceydelser hos andre; herunder f.eks. oprettelse af abonnement og salg af telekort.

Hvorfor har jeg ikke fået bonus for at benytte en af Coops partnere?

Bonus fra vores partnere tilskrives som regel måneden efter købet. Det fremgår altid af oplysningerne om tilbuddet, hvornår du kan forvente, at din bonus bliver indsat. Du kan læse mere om vores partneraftaler på coop.dk/partner.

Hvordan bruger jeg min optjente bonus?

Du kan altid bruge din bonus til at betale med på coop.dk eller i én af vores butikker. Den bonus, du opsparer, ved et køb kan du dog tidligst bruge på dit efterfølgende køb.

Hvordan optjener jeg bonus?

Du kan optjene bonus i Coops butikker Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen, 365discount Irma, Coop.dk MAD og Coop.dk Shopping ved at få scannet dit Coop-kort ved kassen, når du handler, eller betale med Coop appen ved kassen.

Du begynder at opspare bonus, når dit samlede køb for måneden overstiger 500 kr.

Du kan også få bonus hos mange af vores samarbejdspartnere ved at oplyse dit medlemsnummer i forbindelse med bestilling eller køb.

Få svar på flere spørgsmål vedrørende Coops Medlemsprogram her.